Korona virus tulee Suomeen, tämä aiheuttaa muutoksia tomintaan, jotta palvelut pystytään tuottamaan.

   
     010 321 6040
Tap To Call

Ateriapalveluasiakkuus   arrow

Tervetuloa asiakkaaksi!

Pääosa asiakkaistamme on oikeutettuja yksityisenä sosiaalipalveluna kunnissa ja kaupungeissa tuotettuun verottomaan palveluun. Kaikilta asiakkailta tarvitsemme palvelusuunnitelman/ asiakasopimuksen ja sen voi täyttää alle olevasta linkistä.

Palvelusopimus, lataa tästä.

Sopimuksen voi palauttaa ensimmäiselle toimituskerralla tai ennakkoon sähköisesti asiakaspalvelu(a)hamefood.fi tai

Postilla
Häme Food Oy, Sepänkatu 3A, 11710 RIIHIMÄKI.
(postiosoitteemme, ei asiakaspalvelua)

Mikäli palvelusopimusta ei halua täyttää, lisätään hintoihin arvonlisävero. Aterioiden osalta arvonlisävero on 14 % ja kuljetuksen osalta 24 %.

Sopimuksen voi täyttää takautuvasti ennen laskutuskauden päättymistä. Tilaus on sitova peruutusaikojemme puitteissa vaikka sopimusta ei olisikaan tehtynä.

Tutustu vielä tarkemmin palveluun tästä tai siirry tilaamaan aterioita tästä.

Asiakaspalvelu:
Vastaamme sähköpostiviesteihin keskimäärin yhden arkipäivän viiveellä. Kiireisissä asioissa kannattaa aina soittaa meille.

Jouni / 050 337 9924 (Uudenmaanalue, Riihimäen alue, Loppi, Karkkila, Vihti)
Tiia / 040 132 1891 (Riihimäen alue, Loppi, Karkkila, Vihti)
Ari / 050 367 8898 (Hämeenlinnan Kantakaupunki)
Häme Food yleinen asiakaspalvelu 010 321 6040

Tavoitat meidän ainakin arkisin klo 9.00-15.00

Avaa WhatsApp
Miten voimme auttaa?
Hei,
Voimmeko auttaa?

(Viestit menevät Hämeenlinnan asiakaspalveluumme ja niitä luetaan arkisin 9-14.30 välisenä aikana)

(Chat toimii WhatsApp ohjelmalla ja vaatii toimiakseen puhelimessa tilin)