Kauppakassit RIIHIMÄKI

Toimitus tiistaisin ja torstaisin

Häme Food Oy – kauppakassien ammattilainen

Toimitamme Riihimäen alueella sekä kauppakasseja että omaa ateriapalveluamme. Kauppakassit kerätään Riihimäellä yhteistyökaupastamme K-Supermarket Kumelasta.

Ostokset ostetaan joko asiakkaan omalle kauppatilille tai vaihtoehtoisesti ne voidaan veloittaa asiakkaalta toimituksen yhteydessä käteisellä. Seuraamme päiväyksiä ja pyrimme aina keräämään mahdollisimman tuoreita tuotteita. Ensisijaisesti keräämme kaupan omia edullisempia merkkejä, mikäli asiakas ei itse ole toivonut muuta. Asiakas saa ostoksistaan kuitin ja hänen on mahdollista kerryttää omia Plussa-pisteitään.

Kauppakassien toimituspäivät Riihimäellä on tiistai ja torstai. Tilaukset  tulee jättää viimeistään edellisenä päivänä. Puhelintilauksia vastaanotamme VAIN maanantaina ja keskiviikkona joko klo 9.00-10.00 ja 13.00-14.00. (puhelintilauslisä 2,90 €). Voit myös tilata ostokset sähköisesti sivuiltamme löytyvällä tilauslomakkeella tai suoraan sähköpostilla.

Riihimäen kaupungin kotihoito tekee kanssamme yhteistyötä ja täyttää tarvittaessa asiakkaan kanssa paperisen tilauslomakkeen. 

Hinnasto:

Kauppakassin toimitus 11,20 € (alv 0% yksityinen sosiaalipalvelu)
Puhelintilauslisä 2,90 €/kerta

Toimitusaika on klo 8.00-15.00 välillä, ennalta laaditun reitin mukaisesti. Toimitusaika pyritään pitämään viikoittain samana, toimitusaikaan kuitenkin vaikuttaa tilauksien määrä, keliolosuhteet sekä mahdolliset tietyöt ja muut sulut.

Täydentävät palvelut:

Ateriapalvelu alkaen 7,50 €/ateria

Asiointi- ja saattajapalvelut alkaen 34 €/h

Yleisiä ehtoja:

  • kauppakassit tulee peruuttaa edellisenä päivänä sähköisesti (sähköpostilla tai whatsapp-viestillä) klo 21.00 mennessä, tämän jälkeen tulleita peruutuksia ei voida varmuudella huomioida.
  • laskutus tapahtuu pääasiassa kuukausittain. Laskun voi saada e-laskuna, suoramaksuna, sähköpostilaskuna tai perinteisenä paperilaskuna (huom paperilaskulisä 3,90 €). 
  • palveluiden hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa. Hintojen edellytys on, että asiakassopimus/palvelusuunnitelma on täytetty ja yksityisen sosiaalipalvelun ehdot täyttyvät. Muille asiakkaille hintaan lisätään arvonlisävero.
  • ostoksien hinnat määräytyvät oman kaupan keräilypäivän hintatason mukaan. Emme voi taata tarjoustuotteiden riittävyyttä kaikille asiakkaille.

UKK:

Voinko maksaa ostokseni kortilla toimituksen yhteydessä?
Vastaus: Valitettavasti tämä ei ole mahdollista jatkuvana palveluna. Voimme kuitenkin ennalta sopia järjestelyn yksittäisissä poikkeustapauksissa.

Voinko päättää itse toimitusajan?
Vastaus: Toimituspäivä on meillä aina tiistai ja torstai, toimitusaikaan voidaan vaikuttaa yksittäisinä poikkeustapauksina, jos asiakkaalla on esimerkiksi lääkäriaika samaan aikaan toimituksen kanssa. Iltapäivä- / iltatoimituksia emme valitettavasti pysty tällä hetkellä tekemään. Meille voi myös luovuttaa avaimen – toimitamme tällöin halutessanne tuotteet suoraan asiakkaan jääkaappiin.

Miten pääsen alkuun?
Vastaus: Soita tai laita meille viestiä! Kaupan tili tulee asiakkaan itse avata K-Supermarket Kumelaan. Toimitamme tarvittaessa sinulle kaupan tilihakemuksen. Niitä saa myös kaupalta sekä kotihoidosta.

Vieritä ylös
Avaa WhatsApp
1
Miten voimme auttaa?
Hei,
Voimmeko auttaa?

(Asiakaspalveluaika 9.00-14.00 - Kiireisissä asioissa kannattaa soittaa.)

(Chat toimii WhatsApp ohjelmalla ja vaatii toimiakseen puhelimessa tilin)